『 AMV』 Arifureta S2 OP Full 「Daylight - MindaRyn」(Myanmar Lyrics)

Miku
0

Translate & Encode - Keisatsu
Song Title - 「Daylight」
Artist - MindaRyn
Credit to Respactive Owners of the Song & AMV

Lyrics

​Te​​ars streaming down your sorrow face မျက်ရည်တွေ သွန်းနေတဲ့ မင်းရဲ့ ဝမ်းနည်းနေတဲ့ မျက်နှာလေး ​Cam​​e a long and painful road, you gave yourself away နာကျင်စရာ လမ်းကနေ တောက်လျှောက် လျှောက်လှမ်းလာခဲ့ ပြီး မင်းကို မင်း စတေးခဲ့တယ် ​Yo​​u saw everything, heaven to hell မင်းအားလုံးကိုကြုံတွေ့ခဲ့တယ် နိဗ္ပာန်ကနေ ငရဲအထိကို ​You ​​say you need a self redemption, to mend the broken wings မင်းပြောတယ် မင်းကိုယ့်ကိုကို ပြန်ဆယ်ရမယ်တဲ့ ကျိုးနေတဲ့ အတောင်ပံတွေ ပြန်ကောင်းလာဖို့အတွက် ​Dr​​owning in the dark, no place to be အမှောင်ထဲမှာ နှစ်မြောရင်း တည်ရှိရမဲ့ နေရာတောင်မရှိ ​B​​ut I am by your side ဒါပေမဲ့ ငါမင်းအနားမှာရှိပါတယ် ​Y​​ou’re not alone မင်းက တစ်ယောက်တည်းမဟုတ်ပါဘူး ​Da​​ylight, shed a light so you won’t disappear မိုးသောက်ချိန်ရေ အရောင်ဖြန့်ချီလိုက်ပါတော့ မင်းပျောက်ကွယ်မသွားဖို့အတွက် ​Cau​​se I know where you belong, save your saddened heart မင်းနဲ့ သက်ဆိုင်တဲ့ နေရာကို ငါသိတာမို့ ပူဆွေးနေတဲ့ မင်းနှလုံးသားလေးကို သိမ်းထားလိုက်ပါဦး ​Wit​​h a flashback, screaming out but still we’re holding on အတိတ် ဇာတ်ကြောင်းလေးမှာ အော်ဟစ်နေခဲ့‌ပေမဲ့ ငါတို့ အခုထိဆုပ်ကိုင်ထားဆဲ ​Wai​​ting for the break of dawn for a new day to begin အာရုဏ်တက်ချိန်ရဲ့ အပိုင်းဖြတ်လေးကို စောင့်နေမိတယ် နေ့သစ်တစ်နေ့စတင်ဖို့အတွက် ​Le​​ft out to dry, slip through the hands ချွေးခြောက်ဖို့အတွက်ခဏလွှတ်လိုက်မိတယ် လက်ထဲကနေချောကျသွားတယ် ​Is ​​there a reason anymore to keep me hanging on ငါဆက်ပြီး ဆုပ်ကိုင်ထားဖို့အတွက် အကြောင်းအရင်းလေးများထပ်ရှိလေသလား ​Mem​​ories of the past running so fast, can’t look back on yesterday အတိတ်ရဲ့ အမှတ်တရတွေက ကုန်လွန်သွားတာ အရမ်းမြန်တယ် မနေ့ကအရာတွေကိုတောင် ပြန်မကြည့်နိုင်တော့ဘူး ​Ca​​use I don’t trust in my power ငါ့စွမ်းအားကို ငါမယုံကြည်တာမို့ ​It ​​haunts my weary soul, I’m lonely ခြောက်လှန့်နေတယ် ငါ့စိတ်ကုန်စရာဝိညာဉ်ကို ငါအထီးကျန်နေပြီ ​Cr​​awling in the dark, no where to go အမှောင်ထဲမှာ တွားသွားနေရင်း ဦးတည်ဖို့ နေရာလည်းမရှိ ​Y​​ou be by my side မင်းက ငါ့အနားမှာ ရှိနေမှာပါလေ ​F​​orevermore တသက်ထပ်ပိုပြီး ​Da​​ylight are you there? မိုး‌သောက်ချိန်ရေ မင်းရှိတယ်မှတ်လား ​I ​​knew you once before ငါမင်းကို တစ်ခါ သိခဲ့ဖူးပါတယ် ​Bu​​t the devil in my head has taken over me ဒါပေမဲ့ ငါ့ခေါင်းထဲက ဆိုးယုတ် မှုတွေက ငါ့ ကို လွှမ်းမိုးသွားခဲ့ပြီ ​All ​​I need your warm embrace to melt my weeping heart ငါလိုတာမင်းရဲ့ နွေးထွေးတဲ့ ပွေ့ဖက်မှုလေးပါ ငိုကြွေးနေတဲ့ ငါ့ နှလုံးသားလေး အရည်ပျော်သွားဖို့အတွက် ​C​​raving for tomorrow မနက်ဖြန်ကို တောင်းတရင်း ​Fo​​r a painless day to come နာကျင်မှုတို့ မရှိတဲ့ နေ့ရက်ကို ရောက်လာဖို့အတွက် ​M​​aybe nothing matters ဘာမှ အရေးမပါတာ ဖြစ်ချင်ဖြစ်မှာပေါ့ ​St​​ill I’m searching for the daylight ငါကတော့ မိုးသောက်အလင်းရောင်ကို ရှာဖွေနေဆဲ ​Te​​ll me, nothing matters? ပြောစမ်းပါ တကယ်ဘဲ အရေးမပါဘူးလား ​I’​​m waiting for salvation ငါ ကယ်ဆယ်မှုကို စောင့်နေဆဲ ​No​​w I see it shine, blindness is gone အခု ငါတောက်ပမှုကို တွေ့လိုက်ရပြီ ဖုံးကွယ်နေတာတို့ မရှိတော့ ​R​​ising from the ground မြေပြင်ကနေ မြင့်တက်လာပြီး ​I ​​am alive ငါ အသက်ရှိနေတယ် ​Da​​ylight in my eyes, I knew it all along မိုးသောက်ရောင်ချည်တွေ ငါ့ မျက်လုံးထဲမှာ ငါတစ်ချိန်လုံးသိနေခဲ့တယ် ​Fi​​re burning in my soul, to make a better world ငါဝိညာဉ်ထဲမှာလောက်ကျွမ်းနေတဲ့ မီးတောက်လေး ပိုကောင်းတဲ့ လောကကို ဖန်တီးဖို့အတွက် ​I’v​​e got everything I need with you there by my side ငါ့ အတွက်လိုတာတွေ အကုန်ငါရပြီ ငါ့အနားမှာရှိနေတဲ့ မင်းလေးနဲ့ ​Wai​​ting for the break of dawn, for a new day to begin အာရုဏ်တက်ချိန်ရဲ့ အပိုင်းဖြတ်လေးကို စောင့်နေမိတယ် နေ့သစ်တစ်နေ့စတင်ဖို့အတွက် ​F​​ire burning in my soul ငါဝိညာဉ်ထဲမှာလောက်ကျွမ်းနေတဲ့ မီးတောက်လေး ​D​​aylight, daylight မိုးသောက်ချိန်ရေ မိုးသောက်ချိန်ရေ ​St​​ay a little while longer နည်းနည်းပို ကြာကြာ နေပါဦးလား

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

18+ ပုံများ ပါဝင်သည် နောက်‌တွင်လူ မရှိတာ သေချာပါစေ Telegram Paid ဝင်လိုပါက ဆက်သွယ်ပါ >> Paid ဝင်ရန်
Accept !